29. 9. 2012

Už nechci být sám, zavřený v kotci!


     Proč mě, hrome, nikdo nechce?! Já už chci do nového domova k nějakého dobrému člověku – celé dny tady koukám skrz mříže a čekám, až přijde náhradní panička, která mě vezme chvíli proběhnout a trochu si se mnou pohraje, protože já si tak strašně rád hraju! A taky se rád mazlím, ale ta panička říká, že je to strašné, protože jsem jak poblázněný tank, ale já si to nemyslím a mazlím…Jsem hodný a mám Vás lidi moc rád, nikdy Vás nekousnu, proč bych to dělal, vždyť já tolik toužím po Vaší přítomnosti! To leda, že byste mě trápili. Je mi teprve rok a mám celý život před sebou, ještě se naučím všechny ty Vaše povely a poslechnu, když mě to budete učit, ale musíte to pravidelně a hodně opakovat, abych to nezmotal.

     Někdy už ale začíná být chladno – protože mám vždycky takovou lítost, že ta náhradní panička odchází, celým smutkem a žalem to se mnou tak lomcuje, že vytrhnu to horní prkýnko v boudě, jenže v noci mi pak fouká do pelíšku a ještě k tomu panička hubuje, když tam to prkýnko zase přitlouká.

     Ještě jsem zapomněl – říkají o mě, že jsem americký staffordšírský teriér a toulal jsem se po jedné vesnici, kde mě našli a odvezli do Azylu Dej pac!, kde jsou sice hodní a hezky si se mnou hrají, ale nemají na mne tolik času jako opravdový páník v novém domově! A také mi řekli, že přes zimu musím pryč, protože tu moc fouká a zateplenou boudu nemají a i kdyby měli, že mi v ní stejně bude zima, že tu na Vysočině je zima krutá a větrná.
Vábek se nachází v Azylu Dej pac!
http://azyldejpac.blog.cz/
tel.: 565 381 244
mobil: 604 835 371
E-mail: psnoha@seznam.cz
Obec Častonín leží 1 km od rybníka Kladiny v trojúhelníku Pelhřimov (12 km) - Humpolec (13 km) - Jihlava (25 km).

Žádné komentáře: