29. 9. 2012

Depozitum Ararat

Depozitum Ararat
Hořovice u Prahy
Tel: 605 800 934
Mail: krmes@seznam.cz
Olga Bruncková

Adopční poplatek: 500 Kč

Boby, jezevčí filuta
 

     Jsem takový trošku puberťáček, ale teta říká, že velký fešák. Chvíli jsem tam a chvíli zase tady, ale hlavně za patami mé tety. Objevuji svět a úžasně si to užívám. Nemám problém s dalšími pejsky, ani dalšími zvířátka. Možná kočičku občas proženu, ale nic jí neudělám.
 
     Jsem nenáročný, potřebuji laskavý a trpělivý přístup. Za to nabízím lásku a věrnost, jakou takové velké jezevčí srdce dokáže dát.
 
     Můžu i k lidem, kteří nemají zkušenosti s pejsky, do rodiny s dětmi nebo i ke starším lidem. Jsem všestranný.
 
     Musím se ještě naučit čistotnosti a trošku mi dělá problém vodítko. Byl jsem dřív v místě, kde byla tma, nebyl tam žádný člověk, ale hrozně moc pejsků, proto se tak trošku bojím.  Ale jsem mladý a rád se učím, brzy pochopím, že svět může být krásný a já se nemám čeho bát.
 
     Jsem kastrovaný, očkovaný. Tak neváhejte a dejte vědět tetě do azylu.

Žádné komentáře: